A fejléc Szasza munkája! Köszönöm!♥

2011. december 23., péntek

Második - Egyesség

Sziasztok!

Egy kicsit megkésve, de meghoztam a várt fejezetet. Álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyi embert érdekelni fog a történetem. Robert és Kristen kapcsolata annyira kézen fekvő storynak tűnt, hogy nem gondoltam volna azt, hogy ennyien szeretik. 19 rendszeres olvasom van, de úgy gondolom a névtelenekkel együtt elég sokan lehettek. Szóval megkérhetlek titeket, hogy meglegyen a 10 megjegyzés? Szerintem nem kérek sokat, hiszen az előző fejezethez is ennyit kaptam. Persze nem kötelezek senkit sem, egyszerűen kíváncsi vagyok, ki mit gondol. Min kellene javítanom és stb.

A fejezet megérdemli a 16-as korhatárt, bár most inkább a beszéd stílus miatt. Hihetetlen milyen rondán beszélnek a főhősök, nem igaz? :3

A karácsonyi ajándékkal kapcsolatban lesz egy-két meglepetésem, mindent holnap estére elmondok és - mivel lesz köztük olvasni való, holnap Szent Estén is olvashattok. Még nem mondom meg, h a harmadik fejezetet, vagy sem. Ez még maradjon az én kis titkom.

Jó olvasást és szép álmokat. Még egyszer köszönöm és nem kérek mást csak: kritikát!!!


/Robert/

Édes érzéssel a gyomromban fordultam az oldalamra, ahol Kris mélyen aludt. Az arca kisimult nyugodt volt, olyan amilyenek még sosem láttam. Egyszeriben kedvem lett volna felébreszteni és folytatni a tegnapi szeretkezésünket, valami azonban vissza fogott. Az arca. Olyan jó volt nézni ilyen állapotában, bár szinte fájt, hogy tehetetlen vagyok. Egy részem – ami kevésbé volt kedves, mi több ez egy undorító oldalam – fel akarta ébreszteni egy reggeli csókkal és egy vad szeretkezéssel, habár már alkoholmentes voltam. A másik részem – ami önzetlen volt és kedves, talán még romantikus is – azt sugallta, hogy hagyjam őt, így szépen aludni.

Halk sóhaj szakad fel belőlem.

Az erősebb énem győzött, így hát Kris felé hajoltam és lágyan végig simítottam az ajkain a nyelvemmel. Nyögés rázta meg a testét és a kék szemek azonnal megtalálták az enyémet. Végig húztam a kezem tökéletes testét, mire ő felnyögött.

Öntelt mosoly terült el az arcomon, és mint tegnap most is düh csillant a szemében és egy csipetnyi ellenállás. Na, majd meglátjuk! – gondoltam és megcsókoltam, mielőtt még bármit tehetett volna. Kris testének feszültem és szinte azonnal, hogy meztelen testünk egymásra talált én belé temetkeztem. Próbált vissza fogni egy nyögést, sikertelenül. Úgy éreztem most sokkal jobb lesz, mint az este, habár az is felülmúlhatatlan volt. Heves mozgásra kényszerítettem Őt. A szállodai szobát betöltötték Kris nyögései, ami hatalmas erőt adott nekem.

Az utolsó pár lökésnél mélyen egymás szemébe néztünk. A saját szenvedélyemet láttam tükröződni a szemébe. Aztán becsukta, közvetlenül az előtt, hogy a teste megremegett volna. Néhány lökés után éreztem meg azt, amit Ő, a testem megfeszült és hangos morgás hagyta el a számat. A fejem ráhajtottam a nyaka és a párna közé. Lihegve próbáltunk ismét levegőhöz jutni, egyelőre sikertelenül. 

- Miért teszed ezt velem? - nyöszörögte alattam, kelletlenül hagytam, hogy eltoljon magától és maga köré csavarja az ágyneműt. Elborzadva meredt rám, de nekem a szemem se rebbent. Az egyik legjobb barátomat fektettem hagyat nem rég kétszer is, de nem éreztem semmit. Azon kívül, hogy az agyam és a testem is az akarja, hogy még...még...még... Addig amíg mindketten bírjuk.  Én akár egész nap képes lennék formában lenni.

Akaratlanul is felnevettem a gondolattól.

- Most meg mi van? - mormogta felém a kérdést. Szép arcán megjelentek az első düh grimaszok. Végig simítottam a puha bőrén, mire ijedten elhajolt.

- Már hozzád sem érhetek? – kérdeztem sóhajtva és már ki is pattantam az ágyból, hogy rágyújthassak. Magamon éreztem drága Krisem vad tekintetét, de nem foglalkoztam vele. Felkaptam a földről az alsó gatyámat, majd egy inget is - ami kitudja mikor került az éjjeli lámpámra. Ki érve a teraszra megcsapott a hideg levegő és libabőrös lettem. Ez viszont most jól esett, Kristennek hála teljesen fel forrósodott a testem, minden porcikám remegett utána.

Meggyújtottam a cigim és erősen bele szívtam. Közben hallottam, hogy Kristen közeledik. A bőröm - a hideg levegő ellenére - kezdett ismét felforrósodni. Magam sem tudom mit akarok pontosan, de ezt az érzést elveszíteni biztos nem. Kevés olyan olyan nő - Kris esetében lány - volt, aki ennyire megkínzott a szenvedélyével, sőt Kris az első, akihez ekkora mennyiségű vonzalom fűz. Szégyen érzet fogott el a gondolattól, hogy a szex fontosabb, mint a barátságom vele. De ez volt az igazság.

- Most mi lesz? - sóhajtottam Kristennek a kérdést, aki időközben mellém lépett és kivette a kezemből és félig elszívott cigit.

- Én ezt nem akarom így folytatni! - morogta még mindig ideges - furcsán - sértett hangon. Felhúzott szemöldökkel néztem rá, de ő nem engem figyelt, tekintete messze járt. Kezem akaratlanul végig simított az arcát, de most nem húzódott el, inkább a tenyerembe fektette puha arcát. A lélegzete felgyorsult, pont mint az enyém.

Nem ellenkezett, amikor ajkam keményen az Ő ajkára siklott, ebben nem volt semmi lágyság, csak kétségbeesett szenvedély. Most sem ellenkezett, pedig tehette volna. Édes ajkai elnyíltak én pedig olyan boldog voltam, mint még soha. Nem azért mert Krsitent érinthettem, hanem mert a teste ismét az enyémhez préselődött. Mindez persze nem tartott sokáig, kezei a mellkasomra siklottak és lágy, de határozott mozdulattal eltolt magától.

- Erről beszéltem, neked csak szexre kellek, bár ezzel nem vagy egyedül. Szóval akár sorba is állhatsz! - suttogta elgyötört hangon. Talán megbántottam? Na ez a pont volt az, amikor leálltam. Nem szerettem nőket megbántani, főleg nem azokat, akiket szeretek. Kris olyan volt számomra mint egy lány testvér, még akkor is ha a média másképp is gondolja. - Kezet foghatsz, Mike-al!

- Ne haragudj, de szerintem mindketten tudjuk, hogy Mike és én nem hasonlítunk semmiben sem! Én képtelen lennék összetörni egy olyan embert mint te, még akkor sem ha alkoholizálok! - nem tetszett, hogy a barom volt pasijával jön fel ilyen helyzetben. Mikor is szakítottak? Hát már jó régen. 

Felmordult.

- Mellesleg neked is csak szexre kellek, emlékszel? Tegnap este nem ellenkeztél, mikor rá kérdeztem! - mondtam az igazságot.

- Te tiszta hülye vagy Pattinson! Nem ellenkeztem ez igaz, de rá sem bólintottam. Viszont nagyon úgy fest a dolog, hogy te nem akarsz tőlem semmi mást, csak éjjelente megdugni. Ha erre kellek mond meg kerek-perec és talán tudok rajta segíteni.


- Kris... - mély levegőt vettem és mélyen a kék szemekbe néztem. - Nem akarlak megbántani és ez sosem változik. De ami tegnap közöttünk történt... az valami fenomenális volt és képtelenség volna enélkül tovább élni. Persze nem erőltetek rád semmit, nem a pasid akarok lenni vagy ilyesmi, én egyszerűen veled akarok lenni és igen, minden éjjel megdugni, ha neked jobban tetszik, akkor így mondom. És igen, szexre kellesz, de arra piszkosul. Hát nem látod mennyire vágyom rád, szinte sóvárgok minden érintésed után. Vagy te nem így érzel? Persze ezt lehetetlen lenne elhinni a tegnap éjszaka után.

Mély csend telepedett ránk. Próbáltam olvasni Kris arcában, szemében és minden másban, de semmi. Üres tekintettel meredt rám, a gyomrom ebben a pillanatban állt görcsbe. Ezt elbasztam! - gondoltam kétségbeesetten. Lehet, hogy pont az igazsággal szartam el mindent.

- Baby? - suttogtam, hátha ezzel a becézéssel megyek valamire. Még mindig semmi. Ez teljes agyrém, tényleg elbasztam nagyon csúnyán elbasztam!

/Kristen/

- Kris... - mély levegőt vet és mélyen a szemembe nézett, szürke szemi szinte égették az enyémet - Nem akarlak megbántani és ez sosem változik. De ami tegnap közöttünk történt... az valami fenomenális volt és képtelenség volna enélkül tovább élni. - ezzel én is így voltam, a tegnap este tökéletes volt, még ha az alkohol szülte is és ma reggel is. - Persze nem erőltetek rád semmit, nem a pasid akarok lenni vagy ilyesmi, én egyszerűen veled akarok lenni és igen, minden éjjel megdugni, ha neked jobban tetszik, akkor így mondom. És igen, szexre kellesz, de arra piszkosul. - tudtam, valahol belül tudtam, de az igazság valamiért mégis fájt. - Hát nem látod mennyire vágyom rád, szinte sóvárgok minden érintésed után. Vagy te nem így érzel? - sajnos igen, de Mr. Tökély nem igazán érdemli meg. - Persze ezt lehetetlen lenne elhinni a tegnap éjszaka után.

Nem szólaltam meg. Mit is mondhattam volna? Tudtam, hogy mindig is ilyen faszfej vagy? Valami ilyesmit kellett volna mondanom, ehelyett átgondoltam. Igen, a szex tényleg jó volt, mi több csodálatos és igen, szükségem volt erre. Rá volt szükségem. Ez nem volt kétség. Persze szerelmes nem vagyok belé, szeretni is csak mint egy testvért szeretem, de irtóra vonzódom hozzá. Szex vajon lehet érzelmek nélkül? A kérdés ott lebegett előttem. A tegnap este és a ma reggel a válasz mindenre.

- Baby? - suttogta rekedten. Ez egy pillanatra zökkentett csupán ki a gondolat menetemből, de aztán elmélkedtem tovább. Kínzom még egy kicsit.

Végül felnevettem.

Értetlen arccal nézett rám és ettől csak még nevetségesebb volt az egész. A vállába bokszoltam, mire ő furcsa szemekkel elkezdett méregetni. Talán azt hiszi, még mindig részeg vagyok, ki tudja? Ezután a hülye döntés után, kezdem úgy érezni, hogy megörültem.

- Rendben Pattinson... - kezdtem bele lassan. - Megkapod amit akarsz... amit akarunk! - javítottam ki magam. - De most figyelmeztetlek, a kapcsolatunk szimplán baráti lesz mindenki előtt, sem ölelkezés, csókolózás, udvarlás, fogdosás vagy bármi! Este viszont csak te és én. Megdughatsz engem és hidd el nekem, ez nem csak neked lesz jó, mert én nekem is az lesz. Ha nem lenne az bele se mennék.

- Kris... - nyögte.

Gyorsan félbeszakítottam.

- Ha gondolod a hétvégét is ágyban tölthetjük, de senki előtt, érted? Senki előtt nem nyilvánítjuk ki, hogy bármi közünk volna egymáshoz a munkán és a barátságunkon kívül! Világos voltam? - Rob döbbenten nézett rám, aztán megcsillant a szeme és elmosolyodott.

- Mint a nap, baby! - mormogta miközben felém lépett és a derekamnál fogva magához rántott.

- Semmi becézgetés, ezt kihagytam. - morogtam és folytattam tovább mielőtt Rob akárcsak egy másodpercre is eltérít a célomtól. - És randizhatunk másokkal is, mi több ha pasim lesz, te a szeretőm maradhatsz, de sosem több. És még csak féltékeny sem lehetsz, mert megtiltom! Ha ezeket a szabályokat képtelen vagy betartani akkor VÉGE! - fejeztem be. - Ennyi! Remélem érted mire gondolok Mr. Én mindig elérem a célomat Pattinson.

- Értem mire gondolsz! - felelte ridegen. A hangja olyan volt mint a borotva, éles és sebezhető. - Remélem azért tisztában vagy vele, hogy én nem ezt akartam. Én még a pasid is lettem volna ha ez kell ahhoz, hogy az enyém lehess. De látom, te csak olyan fiúkkal jársz, akikbe szerelmes vagy!

- Nem feltétlenül! -válaszoltam félvárról. - Nekem mától csak szexre kellesz, Robert!

- De jó, végre kimondtad! - nevetett semmi jó kedvel. - Legalább őszinte vagy és ezt szeretem benned, már tegnap is megtehetted volna.

- Már nem számít... 


Ajkaim az övére tapadtak és erősen követeltem a jussomat. Nem kellet sokáig várnom. Rob felkapott és bevitt a szobába, az ágyra és megint magáévá tett. Nem gondoltam volna, hogy tudja fokozni az eddig tett teljesítményét, de tévedtem. Hála istennek most nem láthattam az öntelt vigyorát, mert hamar mély álomba zuhantam.

A bejegyzést írta, Blaire Light.

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Mi lesz ebből. Kris feltételei jogosak, ha szt besszük mibe megy bele. Várom a folytatást.

    Nóci

    VálaszTörlés
  2. Szia :)

    Be kell vallanom, már egy ideje felhagytam a Twilightos és RobStenes blogok olvasásával, de ez a sztori most megfogott. Lehet azért, mert végre nem egy csöpögős sztori, vagy éppen azért, mert imádom a filmet, ami alapján készült... nem tudom. De az tuti, hogy nekem bejön :D Nagyon szépen írsz és a stílusod is tökre fekszik az én ízlésemnek. Még sok-sok ilyen fejezetet szeretnék, mint ez :P Csúnya beszéd :$ Valós érzelmek :$ Imádom a buksidat a történetért :P

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó lett a fejezet.
    Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra, és persze arra is, hogy vajon Robnak mi nem tetszett.
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon tetszik ahogy írsz ,és ez a történet eszméletlenül jó remélem hamar hozod az új részt annyira kíváncsi vagyok hogyan fogod alakítani a kapcsolatukat.

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Elkezdtem olvasni a történetet.
    Hát még két ilyen hülyét, mint RobSten... Hihetetlenek. Látják a másikat, mégse látják egymáson, milyen kínokat okoznak a másiknak ezzel az egyezséggel.
    Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra.

    VálaszTörlés