A fejléc Szasza munkája! Köszönöm!♥

2011. november 3., csütörtök

Kezdés


Hello megint!

Már fent van a fejléc és a chat, hamarosan a szereplők képei is felkerülnek. Úgy érzem itt az ideje beavatni titeket a történetben. A cím már látható és szerintem nem nehéz kitalálni mi lesz a történet fő eleme. A Csak szexre kellesz az egyik kedvenc filmem, amit tegnap néztem - először a mozikban láttam. Aztán pedig, miközben képeket kerestem a Twilight setting saga fejléceire, találtam pár nagyon jó RobStenes fotót és akkor pattant ki a fejemből a történet. Képzeljétek el Robot és Kristent egy olyan megállapodásban, ahol nincsenek érzelmek csak szex és a végén mégis szerelem lesz. Az én történetem valami ehez hasonló. Persze az elején ne számítsatok szerelemre, csupán barátság lesz köztük egy kis erős vonzalommal megfűszerezve.

Szóval, Kristen és Rob az Alkonyat forgatása előtt ismerkedtek meg, amikor szerep válogatás volt. A barátságuk kitartott az utolsó rész forgatásáig, a róluk szóló pletykák árnyékában is. Mindennek egy stáb buli vetett véget, amikoris lefeküdtek. Mivel mindketten úgy érezték ez volt életük legjobb éjszakája, ezért folytatni szerették volna. Kötöttek egy megállapodást, miszerint csak szex és semmi más. Nincs randi, nincs ölelkezés, nincs csókolózás mások előtt és nincs romantika. És persze, ha úgy alakul másokkal is lefeküdhetnek.

Valami ilyesmire gondoltam.

És azt még megjegyezném, hogy a dolgot a Breaking Dawn utolsó forgatási heteiben kezdődik. Vagyis már kijelenthető, hogy a két sztár legjobb baráti viszonyban vannak.

Remélem tetszeni fog nektek. Hamarosan hozom az első fejezetet, kb. jövéhétre már fent is lesz. Ezt azoknak mondom, akik névtelenül olvasnak.

A bejegyzést írta, Blaire Light.

1 megjegyzés:

  1. szia.Már nagyon várom az első fejezetet ,biztos nagyon jó lesz.Az alaptörténet nagyon eredeti ,szerintem nagyon jó kis történetnek nézünk elébe :DD

    VálaszTörlés