A fejléc Szasza munkája! Köszönöm!♥

2011. november 3., csütörtök

Hello!


Sziasztok!

Nem rég jött egy ötlet, miszerint nekem meg kell írnom egy RobSten fanficet. Sokat gondolkodtam magán az alap történeten és azon, mi lenne a megfelelő idő zóna. Egy kicsit még híznám az időt, nem mondok semmit. Ez a blog bejegyzés ugyanis egy egyszerű köszöntő. Még talán annyit, hogy megpróbálok sietni a frissel mindig, de lehet, h két hetente lesz csak fejezet. Sajnálom, de most, hogy két blogom lesz, kevesebb időm lesz. A suli és a tanulás az első - sajnos.

A bejegyzést írta, Blaire Light.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szeretném előre leszögezni hogy a történet nagyon tetszik.
    Igazából azt szeretném megtudni, hogy miért léptettél életbe komihatárt.
    Kezdem az elején.
    Én NEM vagyok író, csak szimpla olvasó.
    Én elhiszem hogy nagyon fontos nektek íróknak a visszajelzés, csak azt nem értem hogy miért kell megszabni egy bizonyos határt.
    Aki szeretne az mindenképpen írni fog neked.
    De ez szerintem az olvasóknak olyan, mint amikor mindig azt kérdezik tőled: Mikor lesz friss?
    ha valami kötelezővé válik belefásulunk.
    Én, ha olyan a történet szoktam komizni, nem minden esetben, mert valljuk be őszintén abból hogy: Nagyon tetszett! Imádtam! Várom a következőt! Te sem tudsz fejlődni.
    Mert általában ezért szokták kérni a hozzászólást.
    Viszont ami számomra meglepő volt, és e kis levelem létrejöttét indokolta a kíváncsiságom.
    Ne haragudj, nem megbántani szeretnélek de tíz komi kérése egy fejezethez 47 rendszeres olvasónál nem semmi.
    Mármint, néz át régebb óta működő Blogokra. Van ahol 120 a rendszeres olvasó még sincs komihatár. Egyszerűen azért ír az író mert szeret, és örül ha még tartalmas visszajelzést is kap.
    Remélem, nem sértettelek meg e pár sorral, csak egyszerűen meglepődtem hogy most már nem csak az a lényeg, hogy hány komit kapsz hanem a hossza is.
    És igazából tényleges kérdésem:
    Ha nem jön össze a tíz komi mi lesz az ötödik fejezettel?
    Mert ugye azt írtad jövőhéttől heti kétszer lesz friss. Viszont azért kérted a tíz komit hogy akkor dupla fejezett lesz vasárnap.
    Szóval akkor nem értem, nem lesz két fejezet a héten viszont ha meg lesz a kért hozzászólás duplát kapunk vasárnap. De eleve ezt ígérted, nem? A heti kettő érthető úgy is hogy vasárnap egy dupla. Na mindegy.
    Igazából arra akartam kilyukadni, hogyha egy idő után nem kapod majd meg a rendszeres komiszámot amit kértél, az nem azért van mert nem olvassuk a törit, egyszerűen kényszernek fogjuk érezni.
    Szia Orsi
    Ui: Szándékosan ide írtam ezt a kis levelet, mert ez az ÉN véleményem, és nem szeretném ha ezen elindulna valami vita. Természetesen a TE véleményedre kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés