A fejléc Szasza munkája! Köszönöm!♥

2012. június 18., hétfő

Negyedik - Vaditó este 2/2 ~ izelitő



Ashley és Kellan, egymás mellett ültek, körülöttük 4 ismeretlen férfi ült, közülük, az egyik, engem nézett. A szemei szép kávé barnák voltak. Kíváncsian fürkésztek engem, ez pedig zavarba hozott, olyan érzés volt, mintha a tekintetével próbált volna levetkőztetni. Ő másnak tűnt mint a többi pasi, kedves arca volt, ami mindemellett még helyes is volt. A haja fekete volt, akár az éj, össze-vissza állt, négyzet alakú arca körül.

     Két lépéssel később már az asztalnál voltam, így tanulmányozva Őt. Váratlanul, melegen elmosolyodott, ezzel az én arcomra is mosolyt csalva.

     Aztán egy pillanat alatt minden megváltozott, meghallottam magam mögött Rob férfiasan kellemes hangját, egyből megborzongtam. Elég volt érzékelnem a jelenlétét, máris, mindenki más háttérbe szorult. Miért ilyen velem a sors? A világ legnagyobb gecijéhez vonzódom, mi több, furcsa érzéseim vannak a közelében. Nagy nehezen felé fordultam - minden józan gondolatomat el kellett dobnom -, nem változott rajta semmi, öt perccel ezelőtt is pont ilyen tökéletes volt.

     Nagyot kellett nyelnem.

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon örülök neki hogy folytatod a történetet. Nagyon jó lett a feji.
    Várom a folytatást, mi fog itt még történni Rob - Kris - Tom háromszögben.

    Részvétem az apukád miatt.

    Nóci
    nóci

    VálaszTörlés